אוף!!!!!!!
למה הוא לא עונה לי?
אני מחפשת אותו כבר שלושה ימים ואין שום תגובה
בשביל מה שילמתי לו????"
רכשתי שרות מבעל עסק בתחום מסוים –קיבלתי הבטחה לזמינות מלאה
ו… וכל פעם יש לו תרוץ אחר ומשכנע (רק אותו) למה זה קרה הפעם…
איזה תסכול,
אני מחכה לטיפול דחוף ואין לי מה לעשות!
בפעם השלישית שזה קרה, במקום להרוס את כל יום העבודה שלי
עצרתי ואמרתי לעצמי, ריקי, מה הסיפור?
תזכרי שזיהית שזה דפוס ההתנהלות שלו גם במהלך השיחות לפני רכישת השרות,
ולמרות זאת היו לך את השיקולים שלך לבחור בו ולא במשהו אחר.
עצם הידיעה שאני בחרתי עזרה לי לחכות עם השלמה פנימית למענה שלו
ואפשרה לי להמשיך בינתיים לעשות מה שאני כן יכולה.
אבל בפעם הרביעית שזה קרה,
כבר ממש כעסתי, הרגשתי שזה פוגע גם בדברים אחרים שלא קשורים רק אליו.
כמאמנת ניסיתי לעזור לעצמי, ותוך כדי עיבוד הבנתי,
שלא רק אז בחרתי לרכוש את השרות מאותו ספק
אלא בכל רגע שאני לא מפסיקה את ההתקשרות ביננו,
אני ממשיכה לבחור בשירות שלו!
כי כנראה הרווחים שאני מקבלת הם מספיק גדולים בשביל להכיל גם את התיסכול הזה…
הבנתי שחבל לי להכנס ללופ של רגשות שליליים ולהפסיד עוד דברים היום
ואכשהו הכעס נרגע והצלחתי שוב להתפנות ולמצוא פתרונות לאתגרים שהוא יצר לי.
אז כשאת נתקלת בסיטואציה מתסכלת,
קחי דף, תציירי עליו טבלה עם 2 עמודות
ותמלאי בזמן אמת מה הרווחים וההפסדים שנגרמים לך מאותה סיטואציה/התנהגות.
זהו, עכשיו את יכולה לבחור במודע מה את רוצה לעשות
מתוך הבנה שלכל בחירה יש מחירים שאיתם תמצאי את הדרך להתמודד בעז"ה.
(נ.ב הצלחה שלי להתמודד עם הסיטואציה
לא סותרת את האחריות שאני מצפה שבעל העסק יקח על שינוי ההתנהלות שלו…)
איתך להצלחה,
ריקי מרגלית dvash1111@gmail.com