במדור הראשון הבנו את חשיבות עריכת הסקרים לצורך קבלת החלטות.
נוכחנו שבתקופת ערב בחירות כל פוליטיקאי מבין שסקר נחוץ
כדי לדייק קהל מצביעים ובשביל להחליט מסר לקמפיין הבחירות שלו.
הפעם נסקור את הנושא:
האם חשוב לנו, כעסקים, לערוך סקרים?
נתבונן בגרף:
1.אני- בעל העסק <——————————> 2. האנשים שנחשפים לעסקים
1. האם ברור לך מה הערך של העסק / המוצר /השירות שלך?
מנסיוני המקצועי עם מאות בעלי עסקים כאסטרטגית שיווקית וכותבת תכנים:
ברור לי שתענו: כן! גדול. בעלי עסקים מאמינים מאד בתועלת של המוצרים שלהם!
אבל:
2. האם ברור לך איך האנשים סביבך תופסים את הערך והתועלת של העסק ומוצריו?
– עד כמה ידוע לך מה חושבים אנשים על המוצר/שירות שלך?
-ברור לך אילו עוד אופציות הם מחפשים בתחום?
-מה חשוב לקהל היעד שיהיה בעסק כמו שלך?
-כמה הם מוכנים לשלם?
-איך הלקוחות שלך מספרים, במילים שלהם, על התועלת שהם קיבלו?
כולנו מכירים את עצמנו והעסק שלנו היטב.
חסרה לנו היכרות נרחבת ומעמיקה 'מחוץ לקופסת העסק שלי' = דעת קהל.
1. האם ברור לך מה הערך של העסק / המוצר /השירות שלך?
מנסיוני המקצועי עם מאות בעלי עסקים כאסטרטגית שיווקית וכותבת תכנים:
ברור לי שתענו: כן! גדול. בעלי עסקים מאמינים מאד בתועלת של המוצרים שלהם!
אבל:
2. האם ברור לך איך האנשים סביבך תופסים את הערך והתועלת של העסק ומוצריו?
– עד כמה ידוע לך מה חושבים אנשים על המוצר/שירות שלך?
-ברור לך אילו עוד אופציות הם מחפשים בתחום?
-מה חשוב לקהל היעד שיהיה בעסק כמו שלך?
-כמה הם מוכנים לשלם?
-איך הלקוחות שלך מספרים, במילים שלהם, על התועלת שהם קיבלו?
כולנו מכירים את עצמנו והעסק שלנו היטב.
חסרה לנו היכרות נרחבת ומעמיקה 'מחוץ לקופסת העסק שלי' = דעת קהל.
דובדבן 'מסוקר' – המסקנה שעושה לכל עסק סדר בראש:
כשחושבים ומבררים מה קורה "מחוץ לקופסת 'העסק שלי' " –
קורים דברים גדולים וקוראים תובנות שוות לייעול העסק ולהגדלת מכירות!
במדורים הבאים בעז"ה ניתן מידע על אופציות לקבלת דעת קהל על העסק
ואיך ממנפים דעת קהל להגדלת מכירות.
כולנו מוזמנים לענות על הסקר הקצר והמרתק שתוצאותיו יפורסמו במדור הבא.
ביחד נמנף את חכמת ההמונים!
כאן משתתפים בסקר החדש והמרתק לקוראי המדור- סקר שני
תוצאות הסקר ממדור ראשון:
הידעתם? פוליטיקאים מפרסמים רק סקרים שמחמיאים להם, וכאלו שמפריעים להם – הם מחביאים… כי גם פרסום תוצאות סקרים הוא 'הינדוס דעת קהל' והשפעה עליהם.
'חכמת ההמונים' משפיעה – כבר אמרנו, נכון?
אבל אנחנו כאן כדי לפרסם את 'תוצאות האמת' בלי להתחבא…!
שאלה ראשונה: 'סקירה כללית'
41.9% מהמשיבים טוענים שהיא לא מפריעה להם ולא מעסיקה אותם.
29% אוהבים, לצד העסק, לטחון פוליטיקה! בתיאבון 😊
אחת שכנראה עוסקת בפרסום הגיבה: אין כמו בחירות לחגיגת פרסום, חייבת לסגור דיל עם אחד מהרצים לראשות הממשלה, משכורת מובטחת אחת לשנה 🙂
שאלה שניה: 'סקר (ב)שוק'
חשבונית ירוקה קבלה אחוזים גבוהים. אחריה ברמה זהה היו משולם, upay וסאמיט.
13.3% משתמשים בחשבונית פיזית ולא דיגיטלית.
שאלה שלישית: 'סיקרת הזכוכית'
% 33.3 ענו שאין להם בכלל חופש!
19.4% יכינו תשתיות לפרסום ולעסק, שיופעלו מייד בחזרה לעבודה.
16.1% רוצים להתנתק מהעסק בחופש!
16.1% ישווקו מפה לאוזן על העסק שלהם.
16.1% ישווקו מפה לאוזן על העסק שלהם.
והיתה מי שכתבה: היום אני סוגרת עם לקוחות לפעילות מיד עם סיום החופש וחזרה לשגרה בעז"ה.
ואם אתם אוהבים גם לענות על סקרים וגם להנות ממתנות ושוברים: