שמחים להודיע על השקת אינדקס במות פרסום, בתקופת ההשקה עלולים להווצר באגים האזרו בסבלנות!

עושים סקר בראש 7// איזו שאלה?! // כבי רוזן

נכון השתכנעת לערוך סקר? 🙂
בתור אסטרטגית שבונה וגם חשופה למאות סקרים של עסקים-
נעשה סדר מה הן השאלות שחשוב לשאול בסקר:
  1. שאלות כלליות שיופיעו בכל סקר
שאלות אלו תהיינה 'סגורות', עם אפשרות לסימון תשובה אחת מתוך אופציות נתונות.
  •  מין המשיב- ברור למה זה חיוני, אא"כ אנחנו מדגישים שהסקר פונה רק לנשים וכד'.
  • גיל המשיב – לא משנה מה אנחנו מוכרים, חשוב לוודא מתוך איזה שכבת גיל נתנו התשובות.
  • עיר המשיב- בין אם לעסק שלך יש מקום ובין שהוא אוניברסלי/וירטואל חשוב לדעת את העיר או האזור של המשיב, ולנתח את התשובות גם במיון לפי ערים.
ישנם מאפיינים של ערים מסוימות, שמשמעותיים בעסקים שונים.
  • מגזר המשיב-  לא לשם גזענות, אלא לשם ניתוח ולמידה, כי יתכן ושווה לפנות למגזרים מסויימים עם מוצרים ייעודיים, וכן לכל התשובות משמעותי לנו לדעת מהו השיוך המגזרי של המשיב.
  1. שאלות שתלויות במטרת הסקר
לשם מה אתם בונים סקר?
________________________________________________________________________

דובדבן מסוקר:

כשעושים סקר – עושים סדר:
אם בקורס שאת/ה לומד/ת דורשים שתכין/י סקר –
כל עוד לא ביררת לעצמך מטרה 
והסקר נבנה ללא 'גי' פי אס' – 
הסקר לא יצעיד לשום יעד, וחבל…
מטרות אפשריות לעריכת סקר:
  • לדייק פעולות שיווק
  • לדייק מסרים לשיווק או לפרסום נוכחיים
  • לגלות מה הכי חשוב לאנשים בתחום שלי מתוך מספר פרמטרים, ע"מ להשקיע בתחום זה
  • לוודא האם לציבור חשובהונחוצה התועלת שלנו, שהיא הבידול העסקי שלנו נכון להיום, והאם וכמה הציבור יודע להעריך בידול זה ולהבין את חשיבותו?
  • למתג את העסק/ למתג מחדש או לשדרג מיתוג קיים
  • לוודא היתכנות להשקת מוצר/שירות/סניף וכד'
  • לברר התנגדויות: מה הסיבה שאנשים לא רוכשים מוצר/ שירות זה? מה חוסם אותם מלקנות?
כך נדע לשווק בצורה שנטרל חסמים והתנגדויות.
  • למפות קהלי יעד: מי יצרוך אילו מוצרים ושירותים שלי, למה, ואיך יהיה נכון להגיע בשיווק לכל קהל.
  • לוודא מיצוב ציבורי של המותג- מה מידת ההיכרות של הציבור הרחב עם העסק שלי?
  • לדייק מחירי מוצרים, בעיקר חדשים, ע"פ היתכנות תשלום מלקוחות. (כמה היו מוכנים לשלם על…)
  • לערוך משוב לאחר פעילות שיווקית /השקת מותג וכד', כדי לבדוק מה נקלט בציבור ובאיזה אופן.
  • סקר המיועד רק ללקוחות- משוב לאחר קבלת עבודה/מוצר/שירות.
כאשר המטרה תעמוד מול העיניים – 
נבנה את השאלות בהתאם לעניין שברצוננו לברר.
ומפאת אריכות היריעה וקוצר המקום- ניתן דוגמאות בעז"ה במדור הבא…

כאן משתתפים בסקר החדש והמרתק לקוראי המדור-סקר שביעי

תוצאות סקר מדור שישי

שאלה ראשונה: 'סקירה כללית'

האם נכון לנהל עסק כאשר רובנו עורכים בו הכל, ללא אנשי צוות?
תלוי בהרבה גורמים, אבל יש כאן נושא למחשבה…
שאלה שניה: 'סקר (ב)שוק'
שאלה שלישית: 'סיקרת הזכוכית'

זו ההזדמנות שלכם להצטרף ל'קבוצת הנסקרים' ולצאת נסקרים ונשכרים עם הגרלות על מתנות ושוברים.

כאן מצטרפים לענות על סקרים במייל ולהיכנס להגרלות משתלמות בכל מענה

מעוניינים במידע ופרטים על בנית/הפצת סקר? לחצו כאן>>>

——————————————————————————————————————-
המדור מאת כ.רוזן – אסטרטגית ופרסומאית 054-8422267 / rozenastartegia360@gmail.com 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

ברוכים הבאים

לכוורת אקסטרים!

כאן מצטרפים ומתעדכנים 
בהזדמנויות עסקיות
שוות באמת לעסק שלך!
שני פרטים ואת בפנים!
*יש להירשם בכל כניסה לאתר, דיוורים שקיבלתם לא יוכפלו

הצטרפות

לבמות הפרסום

באינדקס של כוורת אקסטרים
השם שלי *
המייל שלי *

איזה יופי!

נרשמת בהצלחה
לאינדקס במות הפרסום
של כוורת אקסטרים

איזה יופי!

ראית כבר את הניוזלטר שלנו?

כאן מצטרפים ומתעדכנים 
בהזדמנויות עסקיות שוות באמת לעסק שלך!

זהו! הפרטים אצלנו:)

נרשמת בהצלחה לאינדקס כוורת, איזה כיף!

עשית צעד חכם וחסכוני
והמדריך ל'קישורי דרך' כבר בדרך...

עכשיו תהיה לך 'קפיצת הדרך!
לעסק דופק ומתקתק…
 
אז נכון שנשארו לך ביממה רק 24 שעות,
אבל כמה טוב שיש פתרונות מבריקים כאלו
שיכולים לעזור לך לקצר תהליכים,
לנהל את הזמן, למקסם את היעילות
 ולגלות את השעה ה-25 ביממה!

איזה כיף,
נרשמת בהצלחה לקבל את המתנה שלנו!

אוטוטו 'המאפס' ינחת אצלך בתיבת המייל שלך.

ומעכשיו גם לך תהיה אפשרות ליהנות מהפיצ'ר הכייפי והידידותי שלנו שיעזור לך להתאפס, לחזור לעניינים ולמקסם את זמן העבודה שלך!

אופסס, עדיין אין כניסה, כי אנחנו פה בפנים...

מארגנים בשבילך את הסחורה הכי שווה על המדפים…
מרכז הקניות יהיה זמין בקרוב עם מוצרים שווים שיעזרו לך לנהל את העסק!
בינתיים אפשר להכין עגלה ורשימת קניות :)

התוכן מתבשל במערכת...

בפורטל התוכן שלנו תוכלו למצוא בקרוב תכנים שווים ומלאי ערך בנושאים עסקיים מגוונים.
 
בקרוב תוכלו לקרוא מאמרים מרתקים, להאזין לפודקאסטים ולצפות בסרטוני הדרכה ומידע.
שווה לעקוב…
 

רוצים שכולם ידברו עליכם?

חשוב לכם לקבל חשיפה רחבה ופניות ממוקדות?
יש לנו הזדמנויות פרסום מדהימות שבטוח תרצו לתפוס…
בקרוב נגלה לכם את כל הפרטים!
שווה לעקוב :)

בקרוב ---

יהיה אפשר להתרשם כאן מהמיזמים והפרויקטים של כוורת אקסטרים,
תודה על הסבלנות!
 
בינינו, גם להעלות אתר לאוויר
זה 'חתיכת מיזם',
נכון?

וואי וואי - אילו מתנות
אנחנו מכינים לך...

נופת צופים!

לדברים טובים לוקח זמן להתבשל…
בקרוב אי"ה המתנות יהיו זמינות להורדה חינם – ממש כאן!
שווה להציץ ולהתעדכן!