תספרו לי על בעל עסק שלא חווה יאוש
כן, יאוש מהסוג של- די נמאס לי!
"למה אנשים לא מאמינים ששווה להם לקנות אצלי?
איך יכול להיות שכבר השקעתי כל כך הרבה כסף בקורסים
ועדיין צריך לעבוד קשה כל כך כדי להמשיך ולמכור?"
מכירים בעל עסק שלא חווה יום הפוך?
בו לקוח התקשר עם ים של טענות,
קולגה יצא לשוק עם מוצר שרק חלמנו עליו אך עוד לא הגענו לביצוע…
או שהספק הקבוע העלה משמעותית מחירים.
מאחורי כל עסק עומד אדם,
לאדם הזה שעומד מאחורי העסק יש חוויות (גם מהילדות), פחדים, רגשות, תהיות, ופרשנויות –שמלווים אותו גם בניהול העסק וגם אם העסק יציב ומצליח (לפחות כך אחרים חושבים:) כשהוא נותן להם (לפרשניות ולתחושות) לנהל אותו, העבודה בעסק נמאסת ובעיקר מתישה, ואת זה גם הלקוחות לפעמים מריחים…
אז בשביל מי שעומד מאחורי העסק נועד הטור הזה
כאן נסיר את הכפפות ונדבר על מה שמנהל אותנו מבפנים
נתכתב על, פרשניות, רגשות, אתגרים וחששות
וכמובן איך מצליחים להתנהל יחד איתם, באמונה אהבה ושמחה ביום יום של העסק.
קדימה, זה הזמן להסיר כפפות ולשתף אותי כאן במה שקורה לכם מאחורי הקלעים.
אין צורך להזדהות… רק לספר על ארוע או לשאול על אתגר פנימי שמציק
ובעז"ה ננסה לתת מענה לכל אתגר או שאלה
מעריכה כל פניה ריקי מרגלית – dvash1111@gmsil.com 052-7158500