במאמרים הקודמים דיברנו על מודל שכפול ההצלחה של האחרים
במאמר זה נתמקד יותר בגישה הנכונה לבצע את השינויים הנדרשים עד להצלחה.
בעולם האנולוגיה (מילים מושאלות) נהוג רבות להמשיל דרך חיים למשקפיים.
כולנו מכירים את המשקפיים הוורודות כדרך חיים לראות את כל העולם בהסתכלות חיובית.
משקפיים של אופטומטריסט – מכירים?
משקפיים כאלו שיש חור קטן מאד, ורואים מרחוק בית עם עץ, והמאבחן שואל,
מה אתה רואה? וככה ממשיך לחקור, ועכשיו? וכן הלאה.
בדיוק זו הצורה לבצע את השינויים הנדרשים!
השיטה להנחית את החזון והחלומות שלנו לשטח, הוא רק על ידי רישום של המשימות שעלינו לעשות לקראת השינוי.
יופי!
רשמנו את המשימות, מה עכשיו?
מה שעכשיו עליכם לעשות הוא מאד פשוט.
לקחת את המשימה הראשונה, וכעת להרכיב משקפיים שרואים רק את המשימה ההיא!
לדוגמא, החלטנו לבצע תמחור מחדש.
מרגע זה אנחנו מבצעים רק פעולות שמקדמות אותנו למטרה הזו.
(בדיקה מול השוק, חקר שוק קטן, מעקב תנודות המכירות עם תמחור חדש, מעקב אחרי קולגות בתחום)
כי זה מה שאנחנו רואים במשקפיים שלנו!
או למשל החלטנו להחדיר לשוק מוצר חדש שלנו,
שכמה שיותר אנשים יכירו אותו.
מה המטרה שרק איתה אנחנו עובדים? הגדלת מודעות השוק! וזהו!
זה העדשה שמרכיבים למשקפיים עכשיו. ואם פתאום עולה לנו רעיון חדש ועוד? לא להתפתות!
כי רוב מי שהלך בדרך זו, לא חווה הצלחות!
וכמו שאני תמיד אומר, זה ההצלחה של העסקים המצליחים!
בהצלחה לכולם
יש לכם שאלות? אשמח לעזור
יוחנן לב – אסטרטג פיננסי להשקעות ועסקים.
08-6200488/ yl@zed1.co.il
לאתר שלנו- אקסלטיים>>>