איך להביא לקוחות בעזרת ספר אוטוריטה
אורית ג'ושוע, כתיבת ספרי אוטוריטה לעסקים
איך לגרום לכתיבה שלך לעבוד בשבילך
בכל בוקר מתעוררת באפריקה איילה.
היא יודעת שהיא חייבת לרוץ מהר יותר מהאריה המהיר ביותר,
אחרת היא תסיים את חייה.
בעולם העסקים של היום, אין לך ברירה אלא לרוץ.
כתיבה שיווקית היא הכרח! אתה חייב לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלך.
שמת לב כמה זמן לוקח לאנשים להשיב למייל?
אפילו חברים קרובים עשויים לענות רק אחרי שעות או
אפילו להשאיר אותך בלי תשובה עד למחרת. אנשים עסוקים יותר מאי פעם.
ואם קשה למשוך את תשומת לבם של אלה שמכירים ואוהבים אותך,
דמיין כמה קשה להשיג את תשומת הלב של אלה שמחוץ להישג ידך.
וגם אם תצליח למשוך תשומת לב של מישהו, איך תוודא שהיא תימשך?
לא משנה באיזו מדיה תשתמש, אנשים יציצו עליה שניות ספורות,
ואם היא לא מספקת ערך, הם יעברו למשהו אחר.
אתה יכול להוציא קמפיין שיווקי בכמה עשרות שקלים לחודש,
ולנסות לתפוס את העין של הלקוח בתוך כל הרעש הוויזואלי שמסביב.
אתה יכול לשלוח פוסט לרשימת התפוצה שלך ולתת לנמענים שלך תוכן וערך.
אתה יכול להתראיין למקומונים ולתכניות ארוח ולהצביע על הדברים הייחודיים שיש בשרות שלך.
כל זה שואב זמן, עולה הון, דורש ממך דריכות בלתי פוסקת וחשיבה יצירתית,
ומחזיק מעמד עד ליום שזה נגמר.
את המקום של הפרסומת שלך תתפוס מחר פרסומת צבעונית אחרת.
הפוסט שלך ייקרא בענין ואז ישקע לטובת פוסטים חדשים ומרגשים אחרים.
הראיון יביא לך תהילת עולם למשך שבוע וחצי ואז יתראיינו אנשים חייכנים אחרים
ואתה תצטרך להלחם שוב על המקום שלך בג'ונגל. תצטרך ללמוד לרוץ עוד יותר מהר.
לא נמאס לך מהמרוץ המטורף הזה? אחרי כל כך הרבה שנים בעסק,
לא היית רוצה שאנשים יבואו אליך באופן טבעי וזורם ולא תצטרך להציג קבלות כל פעם מחדש?
איך היית רוצה שזה ייראה?
כך –
"שלום, הגעתי לעמנואלה לוי?
קיבלתי את הטלפון שלך מחברה. את מטפלת רגשית, נכון?
תגיד לי, איזה תואר יש לך? ומה תחום ההתמחות שלך? וכמה שנות ניסיון?
ומי הרב שאת מתייעצת אתו? וכמה זמן בערך הטיפול? תוכלי לספר לי קצת בטלפון איך את עובדת?
וכמה זה עולה? 400? לפגישה אחת?? טוב, אני… אני אשאל את בעלי."
או כך:
"שלום, הגעתי לעמנואלה? אפשר לקבוע אתך פגישה? את מלאה? חבל. תודה."