ההגה בידיים שלי!
השלב השני – לאחר שערכנו עם העסק הכרות מעמיקה,
התחברנו אליו והתאהבנו בו מחדש,
בתחושה כזו של בטחון ומסוגלות- כל כך קל להחזיק את המושכות
ולנהל את העסק בעיניים פקוחות וביד רמה!
מה זה אומר לנהל את העסק:
- לקבוע כללים שמתאימים לנו, ולעמוד עליהם.
- לקחת אחריות ולבסס אמון אצל הלקוחות.
- להציב יעדים לקידום העסק ולכבוש אותם!
כך בדיוק נוצרת תדמית של מותג!
שפה של מותג:
בשלב האחרון – פשוט נציב מולנו את סולם הערכים עליו השתתנו את העסק שלנו ולא נזוז ממנו.
לא לפזול החוצה את המתחרים אלא להתמקד שוב ושוב אל תוך עצמנו ולדבר אותנו באותנטיות שלנו.
כך תתגבש לנו שפה אחידה ומקורית, שמדברת לרגש של הלקוחות שלנו ויוצרת את החיבור שלהם אלינו.
נאמנות יוצרת אמון.
תשאר נאמן לעצמך והלקוחות ישארו נאמנים אליך.
מה הצעד הבא?
עסק מודע לעצמו, יודע אם הוא עכשיו מול מראה נכונה ומוארת ולא נכנע למראות שמנסות לעוות לו את המציאות.
עסק כזה יכול להישיר מבט אל עצמו בבטחון ולדעת בבירור מה הצעד הבא שלו.
אם הגיע הזמן להקים תדמית מחדש, כי עד היום הוא לא שיקף כלפי חוץ את עצמו האמיתי והיה בבלבול.
אם צריך רק לרענן נהלים או לעשות כמה שינויים שיעמידו אותו על שתי רגליים יציבות.
או פשוט להשתדרג ולהתחדש כדי להיות רלוונטי ומתאים לעכשיו…
אני מאמינה בך, מאמינה בכל בעל עסק. מאמינה שלכל אחד יש את הסיפור שלו. וכל עסק ועסק יש לו שפה מיוחדת משלו!
אם עקבת אחרי תהליך המודעות של מי אני ומאין באתי, מה שנשאר זה רק רגע לחשוב – לאן עכשיו?
אז – מה הצעד הבא שלך?
בהצלחה גדולה! אסתי 🙂
המדור מאת אסתי מלאך – אסטרטגית ופרסומאית 054-8496641 / e0548496641@gmail.com
ניתן לשלוח למייל בקשות ושאלות בנושא מודעות עסקית