
מודעות עצמית היא היכולת להכיר את עצמנו כפי שאנחנו נתפסים ע"י הסביבה.
מראה אמיתית יכולה לשקף לנו את עצמנו, בואו נציץ עליה
מודעות עסקית במקביל לשלושת היסודות במודעות עצמית:
Know yourself-להכיר את עצמך

1. היי, עצמי!
נעים להכיר…העסק שלך הוא דמות אנושית. יש לה מאפיינים: רגשות וערכים, מחשבות ואמונות, מיומנויות וכישורים, שאיפות וחזון. ומצד שני – חסרונות ומגבלות. צריך להסתכל לעסק בעיניים ופשוט לראות את כל אלו ולהכיר בקיומם…
Self control-לנהל את עצמך

2. אני הרבה יותר ממה שבמראה.
אפשר גם להסתובב… יש עוד צדדים שלא ראינו. אחרי שמכירים את העסק על כל מה שהוא כולל – צריך לדעת שההגה בידיים שלנו. אנחנו מחליטים לאיזה כיוון לפנות ואיך להתנהל.
Just be you! – להשאר נאמן לעצמך

3. אף אחד הוא לא אני וזה הכח שלי!
אם העסק שלך היא אותה 'דמות' שהכרת בשלב הראשון,
הוא חייב להשאר עצמו תמיד.
מותר לדמות לגדול, להתעדכן, להשתדרג, אפשר להתאים את השפה שלה לכל מצב ומקום. אבל לזכור, שהמאפיינים הבסיסיים של הדמות לא משתנים לשמור לאורך הדרך על תדמית יציבה, אחידה ועקבית.
—
עסק לא מודע לעצמו:
מסתובב סביב עצמו בחוסר בהירות בשיטת בניסוי ותעיה. בודק כל הזמן מה כולם עושים, לא מנצל את התפוקה בהתאם ליכולות שלו וכשהוא לא מצליח במשהו, אין לו אפשרות להצביע על הסיבה שגרמה לכשלון, הוא מאשים את האחרים ומתייאש בקלות.
מה מרוויחים ממודעות עסקית?
- בטחון עצמי בעסק ובבחירות שלו.
- הגשמה עצמית. הצבת יעדים וביצוע פעולות להשגתם.
- לקיחת אחריות ושליטה בדפוסי ההתנהלות.
איך בדיוק עושים את זה?
הדרכה מפורטת של שלושת השלביםבשבועות הבאים בעז"ה.
שווה לעקוב!

המדור מאת אסתי מלאך – אסטרטגית ופרסומאית054-8496641 / e0548496641@gmail.com
ניתן לשלוח למייל בקשות ושאלות בנושא מודעות עסקית