כל אחד אוהב להעיף מבט על עצמו במראה ובמיוחד לפני שהוא יוצא לציבור…
לפעמים המראה משקרת לנו, מעוותת את המציאות ואנחנו לא יודעים ומאמינים לה.
אין לי סיכוי…
יש עסקים מוכשרים, מלאים בידע וכלים שהמראה משקפת בעיניהם רק חצי ממה שהם,
והם לא מכירים מספיק בערך עצמם וביכולות שלהם.
והם לא מכירים מספיק בערך עצמם וביכולות שלהם.

תראו מי פה המלך!
אלו שהמראה עושה להם אשליה שכתר קשור לראשם והם כבר שווי ערך לגדולים בשוק.
חשוב לשאוף ויש מצב שהפוטנציאל שלהם קיים, אבל כרגע הם עדיין לא ממש שם…

אני בול כמוהו.
אלו שבמקום להתמקד בעצמם ובמה שיש להם לתת,
רק פוזלים כל הזמן אל המתחרים ומנסים לחקות אותם.
יום אחד הם אגס ומחר הם מילון כשבעצם במקור הם בכלל היו תפוח…
יום אחד הם אגס ומחר הם מילון כשבעצם במקור הם בכלל היו תפוח…

איזה שמנה אני 🙁
אלו שהתקבעה להם מוסכמה מסוימת כלפי עצמם, הם מרוכזים בה ולא פנויים לשמוע ולחקור מה באמת אנשים חושבים עליהם ואיזו תדמית יש להם בעיני הלקוחות.
—
יש הרבה עסקים שמתנהלים מתוך חדר מראות מעוות שכזה.
ואלו יכולים גם להיות עסקים שכבר המון זמן על המפה.
התחושה המתעתעת הזו מערערת את היציבות, מטשטשת את הדרך ומכניסה לאשליות.
עסק לא מודע משדר מסרים לא אמינים ואין לו דרך להגיע ללקוח הפוטנציאלי שלו.
ואלו יכולים גם להיות עסקים שכבר המון זמן על המפה.
התחושה המתעתעת הזו מערערת את היציבות, מטשטשת את הדרך ומכניסה לאשליות.
עסק לא מודע משדר מסרים לא אמינים ואין לו דרך להגיע ללקוח הפוטנציאלי שלו.
ברגע שעומדים מול המראה האמיתית של העסק,
אחרי שחופרים בעצמנו ומגלים מה אנחנו בדיוק,
מגיעים למודעות עסקית נכונה ואז העיניים נפתחות!
הכל מתבהר, הדרך לניהול העסק נהיית פתאום סלולה
והתדמית יוצאת החוצה אותנטית, מחוברת
אחרי שחופרים בעצמנו ומגלים מה אנחנו בדיוק,
מגיעים למודעות עסקית נכונה ואז העיניים נפתחות!
הכל מתבהר, הדרך לניהול העסק נהיית פתאום סלולה
והתדמית יוצאת החוצה אותנטית, מחוברת
ומשדרת את המסרים שלנו באופן שמובן לקהל היעד.
רוצה לגלות את הדרך למראת האמת?
|
בשבועות הקרובים בעז"ה נכיר כמה צעדים פשוטים
לפיתוח המודעות העסקית שלנו
ונוכל להתחיל להגשים את עצמנו.
לפרק הבא>>>
ניתן לשלוח למייל בקשות ושאלות בנושא מודעות עסקית
2 תגובות
כ"כ נכון ויפה!! ממש התחברתי והדוגמאות שהבאת עם הביצוע ממחישות ומקסימות!
אהבתי את הדוג'. ברור וקולע