מה רואים במראה? את עצמי
ומה רואים דרך החלון? אנשים אחרים, וכל מה שקורה בחוץ.
וכמאמר הרבי לחסידו שהתעשר:
כשהמראה 'מצופה כסף' – האדם רואה רק את עצמו…
אנשים לא רוכשים מוצרים/שירות, אלא פתרונות לבעיות ומענה לחלומות!
אם המוצר/ שירות שלי נותן להם מענה – הם ירכשו, בכסף מלא!
ומה רואים דרך החלון? אנשים אחרים, וכל מה שקורה בחוץ.
וכמאמר הרבי לחסידו שהתעשר:
כשהמראה 'מצופה כסף' – האדם רואה רק את עצמו…
אנשים לא רוכשים מוצרים/שירות, אלא פתרונות לבעיות ומענה לחלומות!
אם המוצר/ שירות שלי נותן להם מענה – הם ירכשו, בכסף מלא!
איך יוצאים מהקופסה 'המצופה כסף', רווח כלכלי ומטרות אישיות,
אל 'מחוץ לקופסה', ל'זכוכית שקופה' שרואה אנשים?
1. יוצרים שיחות עם לקוחות קיימים
אל 'מחוץ לקופסה', ל'זכוכית שקופה' שרואה אנשים?
1. יוצרים שיחות עם לקוחות קיימים
לקוח מרוצה הוא 'נכס מניב תשואה'. דברו איתו שאלו אותו
ותקבלו בקלות מידע שווה זהב להגדלת הכנסות!
– איך הוא ידע להגיע לכאן? (=מידע על ערוץ שיווקי שעובד לך!)
– למה הוא בחר לרכוש דווקא כאן? (=בידול, למיתוג שלך)
– מה הוא/היא מרגיש/ה לפני הקניה ובמהלכה? (=נוסח לפרסום מדויק לרגש של קהל היעד)
ועוד…2. יצירת שאלון משוב לאחר רכישה/מתן שירות
ותקבלו בקלות מידע שווה זהב להגדלת הכנסות!
– איך הוא ידע להגיע לכאן? (=מידע על ערוץ שיווקי שעובד לך!)
– למה הוא בחר לרכוש דווקא כאן? (=בידול, למיתוג שלך)
– מה הוא/היא מרגיש/ה לפני הקניה ובמהלכה? (=נוסח לפרסום מדויק לרגש של קהל היעד)
ועוד…2. יצירת שאלון משוב לאחר רכישה/מתן שירות
טופס 'פורמס' במייל לאחר רכישה, או שאלון מודפס למילוי בחנויות למוצרים.
– השאלון יגלה לך ממה אנשים מרוצים בעסק (= החוזקה שלך ששווה לשווק!)
– ומה כדאי לשפר כדי לקבל לקוחות יותר מרוצים וממליצים.(= שיפורים שיביאו עוד לקוחות, עוד יותר מרוצים…)
– השאלון יגלה לך ממה אנשים מרוצים בעסק (= החוזקה שלך ששווה לשווק!)
– ומה כדאי לשפר כדי לקבל לקוחות יותר מרוצים וממליצים.(= שיפורים שיביאו עוד לקוחות, עוד יותר מרוצים…)
____________________________________________________________________________
דובדבן מסוקר:
אם נראה את 'הצד השני של המטבע':
הלקוחות המשלמים לנו – נקבל 'יותר מטבעות', מעוד לקוחות!
במאמר הבא בעז"ה ניתן טיפים לתקשר עם קהל יעד, בדרך להופכו ללקוחות משלמים.
כאן משתתפים בסקר החדש והמרתק לקוראי המדור- סקר שלישי
תוצאות הסקר מהמאמר השני
היה פעם חופש? מתי בדיוק? —-
שאלה ראשונה: 'סקירה כללית'
הקבוצה הדומיננטית 29.2% לוקחים חופש עד 3 ימים. 'חזקה' עליהם העבודה 😊
16.7% ציינו שאין להם בכלל חופש והם עובדים פול. טוב לכם עם זה?
16.7% ציינו שאין להם בכלל חופש והם עובדים פול. טוב לכם עם זה?
שאלה שניה: 'סקר (ב)שוק'
מעניין מאד! 33%, הקבוצה הגדולה בתגובות מקבלת ערך משמעותי
בפורומים ייעודיים לתחומם, עם קולגות.
25% ענו שהם מקבלים ערך ברשימות תפוצה שהם מנויים, בכובע של בעלי עסקים.
25% ענו שהם מקבלים ערך ברשימות תפוצה שהם מנויים, בכובע של בעלי עסקים.
שווה להשקיע ברשימה כזו, אם יש לך עסק b2b
ורק 8.3% ציינו שקיבלו ערך ממדריכים חינמיים. ואולי כן שווה לתת יותר ערך במדריך חינמי?
ורק 8.3% ציינו שקיבלו ערך ממדריכים חינמיים. ואולי כן שווה לתת יותר ערך במדריך חינמי?
הנה, אנשים בודקים אם יצאו מהמדריך עם ידע מעשי או תובנה.
ביקשנו לציין פלטפורמה שנהנים ממנה.
ענו תשובות מגוונות, וביניהן: כוורת אקסטרים, תמך, רשימות תפוצה מסוימות ואתר קדם זכה במספר המלצות. הנה תגובה:
"אני מרוצה מאד מ"קדם" -קהילה דיגיטלית מקצועית. בעיקר בשל האפשרות ליהנות מהשירותים גם דרך המייל. וכבעלת עסק ללא גישה זמינה לאינטרנט, זה קריטי עבורי."
שאלה שלישית: 'סיקרת הזכוכית'
אחוזים גבוהים סיימו עיסקאות ו'ניקו שולחנות'..
ב"ה, החופש הסתיים ושוב 'פותחים שולחן' להמשך עבודה במרץ. בהצלחה!
—
ב"ה, החופש הסתיים ושוב 'פותחים שולחן' להמשך עבודה במרץ. בהצלחה!
—
זו ההזדמנות שלכם להצטרף ל'קבוצת הנסקרים'
ולצאת נסקרים ונשכרים עם הגרלות על מתנות ושוברים.
כאן מצטרפים לענות על סקרים במייל ולהיכנס להגרלות משתלמות בכל מענה